Coca-Cola
1. Anunciante: Coca-Cola.
2. Producto anunciado: refrescos.
3. Soporte: vídeo.Medio: televisión e internet.
4. Target: producto dirixido a todo público menos a menores de 10 anos.
5. Duración: 0:25
6. Hora / data de emisión: polo día e pola noite (ata as 12 da noite).
7. Recursos empregados: o meu anuncio publicitario utiliza o recurso de imaxes de cidades, rúas e lugares públicos, en xeral, imaxes de lugares urbáns. Utiliza o recurso do son cada vez máis constante.
8. Mensaxe explícita: como mensaxe explícita fai referencia a cantidade de estímulos que temos ao noso arredor a diario e recomendannos relaxarnos e disfrutar da vida.
Mensaxe subxacente: a mensaxe subxacente do meu anuncio é relaxarte e disfrutar pero sempre con Coca-Cola.
9. Lema: neste caso non conta de lema.
10. Emprego de textos: no meu anuncio o texto comeza a utilizarse a partir do segundo 0:15 ata o final deste onde aparece o nome da marca anunciada.
11. Sons / narracións-locucións / música: existe o emprego de sons dende o principio ata o segundo0.14 e logo, no segundo 0:15, comeza a música, acompañando ao texto, ata o final do anuncio publicitario.
12. Ritmo / secuencias / número e tipo de planos: o ritmo nas secuencias vai sendo cada vez máis rápido ata chegar ao segundo 0:14. Consta de 13 planos diferentes, todos eles planos xerais e abertos.
13. Cromatismo: utilízanse cores escuras xunto con pequenas cores chamativas (as luces da rúa e dos edificios).
14. Simbolismo visual: non existe un simbolismo visual neste anuncio. Simplemente son imaxes de lugares urbáns.
15. Narratividade: non hay narratividade neste anuncio publicitario.
No hay comentarios:
Publicar un comentario