1. Anunciante: Nocilla
2. Producto anunciado: Crema de cacao.
3. Soporte: vídeo.
Medio: televisión.
4. Target: producto dirixido aos xóvenes.
5. Duración: 1:00
6. Hora / data de emisión: polo día. Campaña publicitaria do 2011. Este anuncio foi bastante popular cando foi emitido en televisión.
7. Recursos empregados: este anuncio publicitario utiliza a un famoso, David Bisbal (cantante). Tamén emprega a adolescentes, facendo que o anuncio se vexa moito máis xóven. Por último, emprega o recurso musical, creando una canción alegre e pegadiza para que recordes o anuncio publicitario. Para este anuncio publicitario fíxose un concurso no que participaron centos de xóvenes para poder saír neste spot.
8. Mensaxe explícita: a mensaxe explícita é compartir, tal e como di a canción do anuncio.
Mensaxe subxacente: a mensaxe subxacente deste anuncio é que hay que compartir e disfrutar pero sempre con Nocilla.
9. Lema: ¡Es única!
10. Emprego de textos: neste anuncio só se empregan textos na parte final cando aparece o logotipo do producto anunciado para promocionar a súa páxina web.
11. Sons / narracións-locucións / música: neste anuncio só se emprega a música, pero unha canción específica para o anuncio.
12. Ritmo / secuencias / número e tipo de planos: o ritmo nas secuancias vai asociado á música do anuncio, facendo cambios na visión das imaxes, incorporando dúas, tres, catro e ata nove imaxes diferentes ao mesmo tempo en pantalla. Consta de 46 planos diferentes. Hay planos americanos, planos medios, planos medios cortos, primeiros planos e planos detalle.
13. Cromatismo: utilízanse cores cálidas onde predominan os tonos amarelos e laranxas.
14. Simbolismo visual: non existe un simbolismo visual neste anuncio. A diferencia de outros anuncios publicitarios de comestibles, este non utiliza moito o producto anunciado facendo que queiras telo, se non que utliza a diversión e a música.
15. Narratividade: non consta dunha narratividade, só da canción e a música.
No hay comentarios:
Publicar un comentario